Najnowsze Wpisy

cos na poczatek Komentarze (1)
18. grudnia 2003 14:31:00
linkologia.pl spis.pl

zacznijmy moze od takiego malego faktu ze istnieje... i ze trzymam sie nawet calkiem niezle... no moze pomijajac fakt ze mam tych swoich nascie lat... i moge w tym roku (lub w najblizszym roku) stracic ten woj marny wianeczek... hm... co z tego? wazne jest to "z kim" nie "kiedy"... hm... ale on mi obiecal ze do niczego takiego nie dojdzie... (a moze mowil to tylko na wtedy? nie wiem...)

w kazdym badz razie zalozylam sobie bloga (nowego) tylko po to zeby on nie wiedzial co przezywam wewnatrz siebie i tak ogolnie... :P to glupie ale jest takie powiedzenie "Jak Kuba Bogu tak Bog Kubie"... ni nie jestem Bogiem, lecz nie zmienia to faktu ze jestesmy ze soba 5 miesiecy a ja ostatnio stwierdzilam ze znam go baaaardzo malo... hm... dziwne, lecz prawdziwe...

tak, to JA. a w zasadzie to my... :) Pat i Pati... siostry, mozna by powiedziec... :P

mam nadzieje ze mooj styl sie wam spodoba... tzn, ze bedziecie jednak na to COS wchodzic... i mam nadzieje ze wsrod was nie bedzie ani mojego bracholka, ani Skrzata... ani nikogo kogo znam... ze szkoly czy tez tak ogolnie... :P

milego czytania moich "wypocin"...

hehehehe... 

pat_i_pati : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

klasa3e-gim1-teacher | wicki84 | cycek | kusmierzkarol | enef | Mailing